ترکیه را تایید نمی کنم

انتخاباتهای ۲۰۱۹ ترکیه، عملیات فریب جهان اکبر بود

من تعجب کرده بودم که آنهمه مشکلات در عرصه سیاست داخلی ترکیه چطور در انتخابات به معجزه تبدیل شد و همه طرفها از نتیجه انتخابات راضی و به اولویت داشتن منافع ملی ترکیه قانع بودند.

چند ماه که گذشت، مشخص شد که ترکیه ای ها نه همدیگر را دوست دارند، نه برای هم احترام قائلند و نه به همدیگر رحم دارند. به راحتی به هم خیانت و ظلم می کردند و تشخیص اینکه اصلا موضوعات چیست، برای من ممکن نبود.
ترسیده بودم، کشوری که به همدیگر نمی توانند احترام بگذارند و رحم کنند به منافع من در خاک خودش چگونه امانتدار تواند بود!

تصمیم گرفتم به ترکیه سفر کنم و موضوعات را از نزدیک مورد بررسی، نظارت و بازرسی قرار دهم
تا دست کم شخصا خودم به یک شناخت و آشنایی با مسایل و مشکلات سیاست داخلی ترکیه برسم
و اگر که همه طرفهای سیاسی با هم از من درخواست کردند، بعنوان یک هویت فراجناحی دست به قضاوت و داوری و اظهار نظر نیز بزنم.

می خواستم به
سرمایه ها، حق و حقوق و منافع خودم در ترکیه
نیز سری بزنم چونکه نگرانشان شده بودم

و می خواستم با تمرکز بر مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر، منافعم را پی گیری کنم و با سران ۵+۱ در مورد آن سند تشکیل جلسه بدهم.

اما از ورودم به خاک ترکیه ممانعت شد.
هیچکس مجبور نبود به من پاسخگو شود و من پاسخی دریافت نکردم.


پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار