شب تولد عالیجناب اردوغان


عالیجناب اردوغان،

معمولا بین نخبگان جوامع با توده های مردم فاصله فکری هست و سیاستمداری که در یک جامعه مرجعیت داشته باشد دستش برای انجام خیلی از کارها، ظلمها، فسادها و جنایتها باز است.


اما جنابعالی

در حالی که می توانستید در شب پس از ۳۱ مارس ۲۰۱۹ در بالکن کونوشماسی
همانطور که از شخصیت و سوابقتان انتظار می رفت انواع و اقسام ادا و اطفارها را بر سر ملت ترکیه پیاده کنید،

راه حزب رقیب برای پیروزی در استانبول را سد نکردید.

ازت خوشم اومد. بهت تبریک می گم.

آن شب شب تولد تو بود، تولدت مبارک.

از اینکه اون شب قبل از اون بالکن کونوشماسی سرت داد زده بودم ازت معذرت می خوام.


بدان که هرگونه نفرت من از ترکیه، صرفا بدلیل دشمنی ده سال اخیر ترکیه با من خواهد بود و ربطی به اینکه از تو بدم آمده باشد ندارد.

از نظر من، جنابعالی هیچگونه صدمه ای به من نزده اید بلکه ترکیه به من صدمه زده است.

نظر ترکیه در مورد من نیز یک نظر واحد است و من هنوز هم پاک و منزه هستم از آنکه یک حزب ترکیه طرفدارم باشد و یک حزب ترکیه برضدم. تا وقتی هم که قرار نباشد یک قدرتی حکومتی چیزی به من تقدیم شود، نیازی ندارم که چنین شان والایی را ترک کنم.


پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار