تجدید نظر اکبر

تجدید نظر اکبر:

این مقامات آمریکایی که در ترکیه هستند رو که هدف حمله قرار ندادی. حتما مقام روس که در روزهای آینده می خواد به ترکیه بره برای نشست مشترک با ترکیه و ایران، اتاق مذاکره ایشون رو هم نمی خوای هدف حمله قرار بدی. اصلا نمی خواد به خودت زحمت بدی و هیشکی رو برای من هدف حمله قرار بدی، بفرمایید تشریف ببرید مرخصی.

غذایی که با معده، مشتاق وصال هم باشن، خودبخود توی دهن آب میشه.
اما این شورای عالی ارتشها و نیروهای نظامی کشورهای ۵+۱ انگار اصلا گوش به فرمان اکبر نیست!
خوب من هم که آدم مهمی هستم، چرا همش داد بزنم سر شورای عالی؟ خوب نمی گنجه دیگه.

آخه آدم حسابی، قدرتی که با ارتشها و جنگ افزارها بدست بیاری، سنسورهای عشق و حال اکبر رو از بین می بره
و دیگه هیچی از اهداف اولیه و اصلی اکبر نمی فهمی.

هر وقت قدرت جهان رو بدست آوردی شورای عالی رو نیز احضار کن و با زور سلاح، قدرتت رو تثبیت کن.
اما آیا از همین اول با زور سلاح به دنبال قدرت رفتن ظلم و نامردی نیست؟ اصلا کی قبول می کنه؟ باید با بینهایت رقیبایی که مثل خودت هستن گیس به گیس بشی.
حالا یه مرخصی موقتی بهشون بده بیچاره ها تمایلی به فرمانبرداری از تو ندارن و روشونم نمیشه که بگن.

همینجا
"امضای مرخصی شورای عالی"
رو اعلام می کنم.

راستی، هوی، از مرخصی که برگشتی یه حکومتی چیزی قلمروی واقعی برام بیار. اینجوری نه خودتو مسخره کن، نه منو. نه وقت خودتو بگیر و نه وقت منو. روی چشمم جا داری، دوستت دارم، برو، تعطیلات خوش بگذره.



تجدید نظر اکبر:
موضوع بعدی، ترکیه است.

تو آیا کل جهان رو سر ره راه کردی و فقط مونده ترکیه؟ ترکیه یک الگو و نمونه است‌. تو آیا به اصول و مبانی فکری خودت هم اعتقاد و باور نداری؟
دیدی که امروز چقدر قشنگ شهردارهاشون مهمون رییس جمهورشون بودن و چقدر خوب با هم رفتار و مشورت و همکاری می کردن! اصلا آدم خجالت میکشه اینقدر زیبایی رو میبینه. رحم چی؟ یکی میخواد به خودت رحم کنه اکبر، واللا با اون استانداردای مسخره و تحفه ت. چی از جون دیگران می خوای؟ خودتو ارتقا بده. در راه کمال و تعالی تو به سمت حقیقت اکبر و خدای اکبر، فقط خودت هستی و خودت. بزار همه با تو کار داشته باشن، تو بجز خودت و خودش با هیشکی دیگه چی کار داری؟!!! عجیب است.

همینجا اعلام می کنم که یادداشتهای ضد ترکیه ای روزهای اخیرم رو کلشو و یا بیشترشو حذف و یا ویرایش خواهم کرد و بجای واکنش به ناامیدی، ترس و نفرت پراکنی، به چشمه های جوشان خیر درونی اکبر واکنش نشان خواهم داد.

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار