قطعی شدن حکم دهه ۹ دی ترکیه

قطعی شدن حکم دهه ۹ دی ترکیه

با توجه به اینکه ترکیه هیچگونه اقدامات لازم و کافی
برای اثبات بیطرفی و عدم دخالت خودش در تعامل بین من و کشورهای ۵+۱
را انجام نداد و نمی دهد

و در حالی که من حاضر بودم مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر را
حتی بعنوان یک پرونده پناهندگی به یو. ان. ایچ. سی. آر در ترکیه ارایه دهم
تا زحمات میزبانی آن سند برای ترکیه و سازمان ملل نیز کاهش یابد،
اما حتی از ورودم به خاک ترکیه نیز ممانعت شد تا چه رسد به تحقق اهدافی همچون اشتغال اکبر بعنوان کارگر در ترکیه و اسکان در همان محل کار بدون کرایه خانه، میزبانی رسمی مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر توسط ترکیه و نمایندگی های سازمان ملل در آن کشود و غیره،
و با توجه به اینکه ترکیه و هیچگونه هویت ترکیه ای و یا درون ترکیه ای، هیچگونه قدمی برای انجام این کارهای مربوط به ترکیه برای من برنداشت و برنمی دارد،
در نتیجه من همینک و همینجا تاریخ ۲۳ یا ۲۴ دی ۱۳۹۸ را برای ترکیه تاریخ قطعیت یافتن اتوماتیک حکم "دهه ۹ دی ترکیه" اعلام می کنم.
همزمان، دهه پس از ۳۱ آگوست، بطور سالانه و اتوماتیک برای همه کشورهای ۵+۱ نیز دهه ۹ دی شناخته می شود.

هر گونه تلاش احتمالی من از آن تاریخ به بعد
برای سفر به ترکیه بمنظور پی گیری اهداف مطرح شده در سطور و پاراگرافهای فوق، همچنین اقدامی خواهد بود در جهت تلاش برای پاک کردن نام ترکیه و ساختمانهای درون ترکیه ای سازمان ملل از لیست تروریستی اکبر. که البته من دیگر در خودم چنین انرژی و رمقی را نمی بینم که بخواهم از این غلطها بکنم و به سان ده سال اخیر، خودم را با خوش بینی به ترکیه و رویای ترکیه ای به شدت تضعیف، خنگ و پیر کنم. اگر هم دست به چنین اقدامی بزنم و موفق هم بشوم، باز هم چیز چندانی قرار نیست که به ترکیه برسد. چرا که نام ترکیه فقط پس از گذشت سالها و به نسبتی که خساراتم جبران گردد به همان نسبت و میزان از لیست تروریستی خارج خواهد شد و بخشهای عمده خساراتم، قابل جبران نیست.


علی اکبر ابراهیمی
پنجشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۸
۱۹ سپتامبر ۲۰۱۹
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار