معافیتهای ترکیه محدود است و نه مطلق

معافیت ترکیه محدود است و نه مطلق

معافیت های ترکیه محدود بوده است و نه کامل و نه مطلق.
چند روز پیش که زلزله شد در استانبول، من باید به سرعت اعلام می کردم که ویرانی در استانبول و ترکیه، اراده من نیست و ترکیه در دیدگاه من تبرئه است. همین کار را هم کردم و سریع چندین یادداشت در اینمورد نوشتم و منتشر ساختم.

اما اینک لازم است اعلام کنم که مسوولیت بی گناه و مبری شناخته شدن ترکیه در دیدگاه اکبر را نمی پذیرم و ترکیه بطور کامل تبرئه نیست.
مطرح شدن ایده دنیا از پنج بزرگتر است در سازمان ملل از سوی ترکیه نیز بغیر از آنکه لطفی به من باشد، یک دزدی و اقتباس بدون معرفی رفرنس و یک اقدام جاه طلبانه نیز بوده است.
ترکیه باید با میزبانی رسمی از مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر، ریفرنس و صاحب ایده که اکبر است را نیز معرفی می کرد
و چونکه تا کنون چنین کاری نکرده،
در روز ۲۴ دسامبر ۲۰۱۹ بطور اتوماتیک و بدون نیاز به هرگونه اظهار نظر جدیدی از سوی اکبر، بعنوان کشور تروریستی شناخته خواهد شد و این حکم، دست کم تا ۲۴ ساعت پس از آن نیز ادامه خواهد داشت.


پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار