ترکیه در دیدگاه اکبر از اتهام دشمنی با اکبر تبرئه شده است


پس از آنکه ترکیه در روزهای اخیر در سازمان ملل سخنرانی کرد،
ترکیه در دیدگاه من کاملا تبرئه و بخشیده شده است.
و من همینک و همینجا این موضوع را اعلام می کنم.
ترکیه در دیدگاه من کاملا تبرئه و بخشیده شده است. اعلام کردم.
انتظار من از کشورهای ۵+۱ است. من از ترکیه انتظار بیشتری ندارم. همان میزان که آن سخنرانی را ارایه کرد نیز برای من کافی بود و من پذیرفتم. حتی انتظار ندارم که ترکیه به آن سخنرانی کاملا عمل کند. چرا که می ترسم به ترکیه فشار بیاید. همین که دیدگاههای اکبر را طوطی وار مطرح کرد، من نوکرش هم هستم و نیاز به این ندارم که بیش از این خودش را به زحمت بیاندازد و با شش شغال معاصر اکبر گلاویز شود.
سطور فوق بطور واضح و آشکار نشان می دهد که من بدخواه ترکیه نیستم و طرف دعوای من اصلا ترکیه نیست. من هیچگاه دشمن ترکیه نبوده ام، نیستم و نخواهم بود.
اصلا اگر ترکیه گناهی جرمی چیزی داشت، کشورهای ۵+۱ دو سه هزار دلار برای من خرج می کردن وکیل می گرفتن ویزا می گرفتن من می رفتم ترکیه معلوم می شد که ترکیه با من مشکل و دشمنی داره.
گور پدر کشورهای ۵+۱. ترکیه مظلوم و بی گناه چه دشمنی یی با من می تونه داشته باشه؟! هیچ دشمنی یی با من نداره بغیر از اونکه چند سال به من پناه داده بود و کمک و تقویتم کرده بود در روزگاری که کشور بی شرف خودم من رو به شدت تضعیف کرده بود.


هر سناریویی بر علیه ترکیه،
_اعم از زلزله، سیل، آتش سوزی، تروریسم، جنگ نظامی تمام عیار و آشکار و یا هرگونه سناریوی دیگری_
شاید سناریوی نفرت بار و نفرت انگیزی باشد
برای فراپکنی
از سوی
کشورهای ۵+۱، خدا، شیطان و یا هرگونه نیروهای ماورائی و یا حتی قوانین طبیعی و علمی و فیزیک.

آنها می خواهند ردپای خودشان را با ویرانی ترکیه از بین ببرند. چرا که ترکیه در روزهای اخیر در اجلاس سالیانه سازمان ملل ذکر "سبحان الله" را فریاد زده است.


علی اکبر ابراهیمی
تهران
ساعت شانزده و چهل و پنج دقیقه
پنجشنبه.


پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار