مهم و اصل، ویرانی کشورهای ۵+۱ است

مهم چیست؟
زلزله شدن یا نشدن در استانبول اصلا مهم نیست.
استانبول نه مستقیما برای من نفعی داره و نه ضرر و خطری از استانبول منو تهدید می کنه،
یه عده آدم با فرهنگ و با ادبیات دارن در یک شهر با هم زندگی و فعالیت می کنند و امید و شادی هم دارند. آفرین. من چی کار با استانبول دارم؟! کاری با استانبول ندارم و استانبول و ترکیه اصلا مسئله من نیست.

اونچه مهم است چیست؟
اونچه مهم است اینه که
کشورهای ۵+۱ باید ویران بشوند.

چرا؟
چون پولهایی که هیئت حاکمه جمهوری اسلامی در اون کشورها خرج کرده ن، به ایران برنمی گرده.
باجهایی که داده ن برنمی گرده.
پولشویی هایی که کرده ن برنمی گرده.

اگه کشورهای ۵+۱ به زودی ویران نشن،
من حق دارم دست به خودکشی بزنم.
اما چونکه آن کشورها آلترناتیوهای شایسته ای بجای حضور اکبر در این جهان نیستند، خودم بنا ندارم دست به این کار بزنم و فقط این یک خواسته از خداست.

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار