ثبت دهه ۹ دی برای ترکیه

از ترکیه
و از بخشهای درون ترکیه ای ساختمانهای سازمان ملل
درخواست می کنم
حداکثر تا ۳۰ آگوست ۲۰۱۹
هم ممنوعیت ورود من به خاک ترکیه را رفع فرمایند
و هم
در جهت میزبانی مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر تلاش کنند و رسما گامهایی مشخص، جدی و مهم در اینمورد بردارند.

و در غیر اینصورت
و چنانچه این موارد نهایتا تا هشتم ماه بعدش نیز عملی و اجرا نشوند،
بطور اتوماتیک و بدون نیاز به هرگونه اظهارنظر جدیدی از سوی من،
در دیدگاه من در تقویم ملی ترکیه و تقویم رسمی سازمان ملل
این ده روز بعنوان
دهه نمادین
شوم نکبت
دشمنی، لجاجت، بهانه جویی، شرارت و نفرت پراکنی
ترکیه و بخشهای درون ترکیه ای ساختمانهای سازمان ملل
بر علیه اکبر
(دهه ۹ دی ایشان بر علیه قطره سبز حامی جنبش سبز)
ثبت می شود.

لازم به یاد آوری و تاکید است که همه گرایشات و تفاوتهای ترکیه ای اعم از کرد و ترک و شیعه و سنی و لاز و گرکس و غیره و ذالکشان نیز بدون استثنا در این افتخار ملی سهیم، شریک و همدست شناخته می شوند در دیدگاهم و همگی از یک قماش (شهروند ترکیه) هستند.

این سند تا مدتی قابل تجدید نظر خواهی است و پایان این مدت، بطور ناگهانی و یا از پیش مشخص شده، اعلام خواهد شد.
بمحض قطعی شدن این حکم، ترکیه در دیدگاه من کشور تروریستی
و ساختمانهای درون ترکیه ای سازمان ملل نیز در دیدگاه من ساختمانهای تروریستی
شناخته خواهند شد.

البته این موضوع نه پایان دنیا خواهد بود و نه پایان روابط احترام آمیز ما. همانگونه که کشورهای ۵+۱ نیز در اواخر سال جاری میلادی کشورهای تروریستی شناخته خواهند شد اما روابط متقابل منفعت جویانه ما همچنان تداوم خواهد داشت.
ای یی شانسلار ترکیه،
گوود لایک بیرلشمیش میللتلر.
علی اکبر ابراهیمی
تهران
شهریور ۱۳۹۸




پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار